Trenutno na popisu gledanih proizvoda nemate nijednog proizvoda. Molimo dodajte proizvode.
Moja košarica
U vašoj košarici nema proizvoda.

Hrvati vole kupovati hrvatsko i njemačko

Dobili smo rezultate istraživanja koji su nam pokazali zašto se Conrad, kao njemačka tvrtka, u Hrvatskoj osjeća kao kod kuće. Ponosni smo i nećemo iznevjeriti vaše povjerenje.

Hrvati vole kupovati hrvatsko i njemačko

Istraživanje koje je nedavno proveo ICERTIAS pokazalo je kako, osim hrvatskih, građani i građanke Hrvatske najviše vole kupovati proizvode iz Njemačke, Austrije, Italije, Europske unije općenito, Kine, Japana, Sjedinjenih Država i Švicarske.

Svoje je odgovore od 13. do 30. listopada dalo 1200 ispitanika, korisnika interneta starijih od 15 godina na području Hrvatske, putem web ankete. Sva pitanja bila su otvorenog tipa, što znači da su ispitanici mogli slobodno unositi odgovore.

Ispitanici su u svim kategorijama (bilo ih je ukupno devet) kao preferirane zemlje izdvojili Hrvatsku i Njemačku. U nekim skupinama razmjerno često su navedene Slovenija i Južna Koreja (visokotehnološki proizvodi), Švedska (telekomunikacijske usluge), Nizozemska (maloprodaja) te ponovno Južna Koreja (automobili).
Kad su proizvodi u pitanju, Hrvatska predvodi (32,5 posto), a Njemačka je slijedeći izbor s visokim postotkom (21,9 posto). Tu su i Italija (15,1 posto), EU (8,1 posto), Francuska (5,9 posto) i Kina (2,3 posto).

Njemačka je na prvo mjesto izbila kad su u pitanju automobili - za 64,2 posto ispitanika ona bi bila prvi odabir za kupovinu limenog ljubimca. Švabo je Švabo, zar ne? Slijede Francuska (9,1 posto), Japan (7,8 posto), Italija (2,4 posto) i Južna Koreja (1,5 posto).

Kad je riječ o visokotehnološkim proizvodima (računala, mobiteli, TV prijemnici i slično), Njemačka je opet prva (32,4 posto), ispred Japana (16,4 posto), SAD-a (8,2 posto), Hrvatske (4,9 posto), Slovenije (4,6 posto), Kine (4,1 posto), Južne Koreje (2,3 posto) te EU (1,2 posto).

Njemačka je prvi izbor i u kategoriji usluga, s 38,2 posto. Hrvatska je u ovom slučaju druga (18,9 posto), a iza nje su Francuska (4,6 posto) i Austrija s 2,5 posto. Sve ostale zemlje dobile su manje od jedan posto.

Hrvati najviše vole domaće trgovačke lance i trgovine (26,8 posto), ali visoko cijene i njemačke (25,1 posto). Tek potom dolaze talijanski (7,6 posto), austrijski (3,4 posto), nizozemski (2,3 posto) i kineski (1,6 posto).

Primat Njemačke primjetan je i u korištenju financijskih usluga (banke, osiguravajuća društva i slično), iako ne toliko dominantan (18,9 posto). Na drugom mjestu pozicionirala se Austrija (14,2 posto), a slijede ju Hrvatska (12,3 posto), Italija (4,9 posto), Švicarska (4,8 posto), SAD (2,8 posto) i EU (2,1 posto).

Pri odluci o korištenju telekomunikacijskih usluga, odnosno preferiranoj zemlji podrijetla tvrtke koja nudi tu uslugu u Hrvatskoj, 36,7 posto ispitanika navodi Njemačku kao prvi izbor, 16,2 posto navodi Austriju, dok 2,3 posto anketiranih navodi Švedsku.